مرجع مقالات رسمي اپليكيشن مرجع مقالات رسمي اپليكيشن .

مرجع مقالات رسمي اپليكيشن

طراحي اپليكيشن با هوش مصنوعي چگونه است؟


طراح UI / UX، ساكن در دبي، Alejandro Ausejo، تيم اي اثر گذار از نكات پباده سازي با تيتر ” 7 ضابطه پباده سازي UX ” را مبتني بر مطالعات زيادي در رابطه خلق و خوي و روانشناسي آدم به وسيله محققان با شخصيت جمع آوري نموده است.

طراحي اپليكيشن
درين نوشته‌ي علمي به بازبيني اين 7 ضابطه با گرافيكي معمولي و قابل شعور براي همگان مي پردازيم
اين ضوابط چگونگي فهم و پردازش داده هاي بصري را به ما نشان ميدهد. در حالتي‌كه فهم و شعور صحت از چگونگي تجزيه و بررسي مغز ما از داده ها داريد، در ساخت يك تجربه كاربري برنده از مزيت مشخصي برخوردار ميباشيد. قانون ها تحت را باز‌نگري نمائيد و دفعه آن گاه كه رابط كاربري را پباده سازي مي‌كنيد، آن ها را به خيال بسپاريد.
1- اثر Von Restroff
زماني يك سري شي ءها شبيه وجود داشته باشد ، به احتمال زياد موردي كه از ساير فرق مينمايد به حافظه مياورد.
زماني يكسري شي ءها شبيه وجود داشته باشد ، به احتمال زياد موردي كه از ساير فرق ميكند به حافظه مياورد.
2- ضابطه Hick
روزگار لازم براي تصميم گيري، با تعداد و پيچيدگي تعيين ها ارتقا مي‌يابد.
روزگار لازم براي تصميم گيري، با تعداد و پيچيدگي گزينش ها ارتقاء مي‌يابد.
ضابطه Hick در معاش حقيقي وواقعي
آن را بي آلايش و احمق نگه داريد
KISS را اعمال نمائيد: آن را بي آلايش و احمق نگه داريد. درواقع KISS مخفف : Keep It Simple Stupid hhhh.
3- ضابطه Fitt
روزگار دستيابي به انگيزه تابعي از مسافت و اندازه انگيزه ميباشد.
زمانه دستيابي به انگيزه تابعي از مسافت و اندازه انگيزه ميباشد.
4- اثز Zeigarnik
اشخاص وظيفه ناتمام يا اين كه جدا گرديده را بهتر از انجام وظايف به حافظه مي‌آورند.
اشخاص وظيفه ناتمام يا اين كه انقطاع گرديده را بهتر از انجام وظايف به خاطر مياورند.
5- اثر محرمانه زنجيره اي از پوزيشن ها
يوزرها اين گرايش را دارا هستند كه به شايسته ترين وجه او‌لين و آخري موردها را در يك‌سري به خيال و خاطر بسپارند.
يوزرها اين گرايش را دارا هستند كه به شايسته ترين وجه او‌لين و نهايي مورد ها را در يكسري به خيال و خاطر بسپارند.
6- ضابطه حيطه مشترك
در حالتي‌كه در هم اكنون تقسيم ناحيه اي با مرز معلوم باشيد، موادسازنده تصميم به تقسيم در تيم ها دارا هستند.
در‌حالتي كه در اكنون تقسيم حوزه‌ اي با مرز مشخص و معلوم باشيد، موادتشكيل دهنده تصميم به تقسيم در تيم ها دارا‌هستند.
7- ضابطه Proximity
شي ها نزديك، يا اين كه همسايه يكديگر، تصميم به تيم بندي دارا‌هستند.
اشيا نزديك، يا اين كه همسايه يكديگر، قصد به تيم بندي دارا هستند.


برچسب: طراحي اپليكيشن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۴۵:۲۹ توسط:علي پور موضوع:

۸نكته براي پباده سازي اپليكيشن گوشي كاربرپسند

۸نكته براي پباده سازي اپليكيشن گوشي كاربرپسند: ۱ .خوانايي نوشته در اپليكيشن موبايل: خوانايي يكي از عامل ها دوچندان اصلي در آساني استفاده از اپليكيشن ميباشد . احتمالا براي شما نيز بارها اين واقعه پيش آمده كه متني را علي رقم جذابيت مورد و اما به استدلال خوانا نبودن متن رها كرده ايد . عملكرد نمائيد سايز فونت ها كمتر از ۱۱ نباشد . همچنين استعمال از جمله بندي در نوشته هاي بلند را فراموش نكنيد . براي خوانا بودن نوشته، متن مي بايست با پس مورد مغايرت (كنتراست) خير و خوبي داشته باشد . اين زمينه چه بسا در پباده سازي سايت هم اهميت داراست .

طراحي اپليكيشن
۲ .دسترس بودن اپليكيشن تلفن همراه در موقعيت آفلاين: اگر چه نمي شود تمام ويژگي هاي نرم افزار در مدت عدم دسترسي به اينترنت در دسترس باشد، ولي بخش هايي از آن مي تواند فارغ از دسترسي به وب نيز در دسترس كاربر قرار گيرد و بايد اين عمل را انجام بخشيد . اين كه نرم افزار شما سواي اتصال به اينترنت به هيچ عنوان گشوده نشود باعث توليد نارضايتي استفاده كننده مي شود و نكته اي منفي براي نرم افزار شما محسوب مي شود .
۳ .سناريو ماژول در اپليكيشن موبايل: در‌صورتي‌كه براي كاربر در اپليكيشن وظيفه هاي قدم به گامي تعريف كرده ايد، اين وظايف را به چهره ماژول و بيرون از صفحه ي معمولي اپليكيشن براي كاربر نمايش دهيد .
۴ .سرعت بالا در نرم افزار موبايل: صرفه جويي در زمان منجر ارتقاء رضايت مشتري مي شود . هيچ كاربري توقع را دوست ندارد . با كاهش بازه زماني انتقال صفحات و ظاهر شدن مطالب در بازه صرفه جويي فرماييد . همينطور موقعيت هاي توقع طولاني سبب ساز عصباني شدن استفاده كننده مي شود .
۵ .به كار گيري از بازيابي خودكار در اپليكيشن موبايل: اگر در نرم افزار شما فرم هايي قرار داراست كه اضطراري است اين فرم ها بوسيله كاربر لبريز شوند از بازيابي مداد استعمال فرماييد . شما نمي توانيد جلوي همه خلل ها و كراش ها را بگيريد، ولي مي توانيد با استعمال از بازيابي قلم مي توانيد تا حدودي در بازه استفاده كننده صرفه جويي نماييد و تا حدودي اندوه او را كاهش دهيد .
۶ .تست A/B اپليكيشن موبايل: تست A/B روشي بسيار كارآمد براي بهبود پباده سازي نرم افزار تلفن همراه و تبديل آن به ابزاري براي بازاريابي توانمند و سودآور است . با نظارت دقيق داده ها و اطلاعاتي كه از تست A/B به دست مي آوريد مي توانيد المان هاي كليدي اپليكيشن را طوري تغيير تحول دهيد كه منجر ارتقاء اذعان كرد و گوي مخاطبان با شما شود و با آن ها رابطه عميق تري برقرار كنيد .
۷ .بهبود تعامل كاربر با اپليكيشن موبايل: برخي از نرم افزار ها لينك و پيوند هايي دارا‌هستند كه استفاده كننده را به خارج ار نرم افزار و مرورگرها جهت دهي مي نمايند . بهتر مي باشد اين عمل را انجام ندهيد . اين فعاليت باعث طلاق استفاده كننده از نرم افزار شما مي شود . يك راه و روش حل مناسب به كارگيري از مرورگر داخلي براي اپليكيشن ميباشد .


برچسب: طراحي اپليكيشن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۱۹:۴۸ توسط:علي پور موضوع:

بازاريابي موبايلي


بازاريابي موبايلي: نرم افزار و وب موبايل ها پتانسيل بالايي براي جلب وفاداري مشتريان دارند . بخصوص در اپليكيشن هاي موبايل شما مي توانيد با ارسال اطلاعيه ( نوتيفيكيشن) مشتريان خويش را از جديدترين خبر ها و رويدادهاي پيش رو مطلع سازيد و از طرفي مي توانيد مطمئن باشيد كه در بين انبوهي از اس ام اس ها و آدرس اينترنتي هاي تبليغاتي پيام و نوتيفيكيشن شما گم نمي شود . 

طراحي اپليكيشن
چه‌گونه يك اينترنت گوشي بسازيم ؟ يكي از شيوه هاي ساختن يك وب وبسايت موبايلي استخدام گسترش دهنده اينترنت تلفن همراه هست كه وبسايت فعلي شما را به يك سايت متناسب با نمايش در ورقه موبايل افزايش دهد . در اين مورد شركت ايليا سيستم مهيا ارائه مشورت و كمك رساني به شما دوستان خوب مي باشد . چه‌گونه يك نرم افزار گوشي بسازيم ؟ دقيقا نظير توليد يك وب تارنما ريسپانسيو ( اينترنت موبايل) مي بضاعت و توان با استخدام توسعه و گسترش دهنده نرم افزار موبايل آن را پباده سازي و پياده سازي نمود . در صورتي كه براي پباده سازي و منش اندازي "اپليكيشن موبايل" نياز به راهنمايي و مشورت كردن داريد، ميتوانيد با مشاوران ما در اين مسئله راي زني كنيد . براي اين منظور، فرم درخواست مشاوره را مالامال نمائيد و چشم به راه تماس كارشناسان ما باشيد . رقبايتان نرم افزار موبايل خواهند داشت يك عدد از همين روزها رقبايتان در كسب و كار، نرم افزار خويش را خواهند داشت و مشتري چه خواهد كرد؟ با نگاهي به آن تمام نيازهايش را مي بيند و با لمس كاغذ موبايلش وارد اپليكيشن مي شود . مشتريان امروز نسلي مي‌باشند كه با تلفن همراه زندگي مي كنند، آن ها براي ارتباطات، جست و جو، خريد و چه بسا تفريح غالبا از تلفن همراه به كارگيري مي نمايند . هم اكنون چطور به اين مشتريان موبايلي خدمات مي دهيد؟ آن‌ها كمتر صبر و طاقت سعي براي برقراي اتصال به اينترنت و گشوده كردن مرورگر و سرچ لينك و . . . را دارا هستند . با داشتن اپليكيشن موبايلي صرفا يك لمس از مشتريان فاصله داريد . مدام يك لمس و يك گام جلوتر باشيد . 


برچسب: طراحي اپليكيشن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۰۱:۴۴ توسط:علي پور موضوع:

مزاياي كه اين اپليكيشن داراست

امروزه نرم افزار هاي بسياري طراحي شده اند . برخي از اين نرم افزار ها صرفا با دسترسي به وب اجرا مي شوند و برخي ديگر فارغ از نياز به وب و در حالت آفلاين عمل مي كنند . 
طراحي نرم افزار آنلاين زماني كه به اينترنت دسترسي داشته باشد به خير عمل مي كند . همگي داده ها با اتصال به اينترنت نمايش داده مي شود . 

طراحي اپليكيشن
از مزاياي كه اين اپليكيشن داراست پيدايش رساني سريع و آسوده آن و نتايج كاوش آن نيز بروز خيس و لحضه اي مي باشد .از معايبي كه دارد كاوش آن نسبت به نرم افزار آفلاين پاره اي ارتفاع مي كشد . همينطور همت آن و سرعتش بستگي به سرعت وب دارد . 
در نرم افزار آفلاين براي اشخاص كه به وب دسترسي ندارند، بسيار مناسب مي باشد اما براي نصب آن به اينترنت نياز دارا‌هستند تا بتوانند اطلاعات را Cache نمايد و در هر بازه بتوانند فارغ از دسترسي به وب از آن استفاده نمايند . 
مزيتي كه اين طراحي اپليكيشن آفلاين دارد كاوش پرسرعت اطلاعات و سرعت بالاي آن، اجراي هميشگي قابليت و امكان هاي اپليكيشن بدون نياز به وب و سازگاري و عملكرد بالاي آن دارد و معايبي كه داراست براي ذخيره اول داده ها آن ممكن هست كمي دوران بر باشد كه برهه زماني آن هم بستگي به حجم داده هاي آن داراست . 
بنابراين اساسي تفاوت بين اين دو اپليكيشن آفلاين و آنلاين اجراي امكان آنها با دسترسي و بدن دسترسي به اينترنت مي باشد . 


برچسب: طراحي اپليكيشن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۴۱:۳۹ توسط:علي پور موضوع:

برنامه اندرويدي LastPass and LastPast Authenticator

برنامه اندرويدي LastPass and LastPast Authenticator برنامه LastPass در با اهميت يك برنامه رئيس راز عبور يا پسورد به شمار مي رود كه به كاربر كمك ميكند تا سر عبورهايي ساخته و آنها را به حافظه بسپارد . بدين ترتيب برنامه نامبرده گرديده يك برنامه مديريت پسورد به شمار مي‌رود . با استفاده از اين برنامه ديگر نگراني براي به خاطر سپردن پسوردهاي پيچيده و گوناگون خود نخواهيد داشت . اين نرم افزار اندرويدي دربرگيرنده ويژگي‌ها و قابليت‌هاي متعدد ديگري نيز ميگردد كه توصيه مي‌كنيم با دانلود و استعمال از آن بخش اعظم با اين قابليت‌ها آشنا گرديد . 

طراحي اپليكيشن
دانلود از پلي استور برنامه اندرويدي ParcelTrack كاربردي ترين برنامه هاي اندرويدي متاسفانه برنامه اندرويدي PracelTrack هم در داخل مرز و بوم ما قابل به كارگيري نمي‌باشد البته تلاش آن در قوانيني كه از فروشگاه‌هاي اينترنتي نظير آمازون و … خريد فرماييد بسيار جالب وجه خواهد بود . اين برنامه حالت نقل و انتقال تمام مرسوله‌هاي شما را به صورت به طور كامل دقيقي رديابي مينمايد و داده ها جامعي در رابطه با آنان ارائه خواهد كرد . به مراد رديابي مرسوله بايستي كد منحصر به فرد آن را در اپليكيشن PracelTrack وارد نمائيد . اگر از افراد علاقمند به انجام خريدهاي اينترنتي باشيد، برنامه اندرويدي PracelTrack ميتواند برايتان يكي از كاربردي ترين برنامه هاي اندرويدي جانور به شمار آيد . 
دانلود از پلي استور برنامه اندرويدي Smart Tools همان طور كه از نام اين اپليكيشن معلوم است، برنامه Smart Tools مجموعه‌اي از كاربردي ترين برنامه هاي اندرويدي را در اختيارتان قرار ميدهد . بدين ترتيب اين اپليكيشن جداگانه مشتمل بر تعدادي برنامه كاربردي متنوع ميگردد . ولي اغلب برنامه‌هايي كه در اين نرم افزار ارائه مي‌شوند كاربرد عمومي دارا هستند و بر روي موضوع تخصصي خاصي متمركز نيستند . در هر صورت برنامه Smart Tools يكي از كاربردي ترين برنامه هاي اندرويدي كنوني مو جود خواهد بود چرا كه در به راحتي مجموعه‌اي از كارآمدترين قابليت‌ها را در اختيارتان قرار مي‌دهد . 
دانلود از پلي استور برنامه اندرويدي Sleep as Android برنامه اندرويدي Sleep as Android هم يكي از كاربردي ترين برنامه هاي اندرويدي كنوني موجود به شمار مي رود . اين برنامه قابليت و امكان رديابي حالت خواب شما را به هم پا دارااست . با به كارگيري از اين برنامه مي‌توانيد ساعت خواب خويش را معين نماييد و براي بيداري در ساعت خاصي زنگ هشدار انتخاب نماييد . بعد از آن گوشي اندرويدي خويش را در كنار تختخواب خويش قرار مي‌‌دهيد و اپليكيشن Sleep as Android با توجه به حركات شما ميزان كيفيت خوابتان را مي‌سنجد . اپليكيشن Sleep as Android با Android Wear و S Health پشتيباني مينمايد . در صورتي‌كه قصد داريد كه كيفيت خواب خويش را افزايش دهيد يا دستكم آن را رديابي كنيد، همين حالا نسبت به دانلود برنامه Sleep as Android مبادرت نمائيد . 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۰۳:۲۲ توسط:علي پور موضوع:

ايجاد وطراحي اپليكيشن

توليد و پباده سازي اپليكيشن توليد و طراحي اپليكيشن (mobile app development)ساخت و پباده سازي اپليكيشن توسعه برنامه تلفن همراه يك اصطلاح مي باشد كه براي نشان دادن عمل يا اين كه فرآيندي كه بوسيله آن، نرم‌افزار كاربردي براي دستگاه‌هاي يار مثل دستياران ديجيتال شخصي، دستياران ديجيتال سازماني يا تلفن‌هاي ياور توسعه داده شده‌است . اين برنامه‌ها ممكن مي‌باشد حين ساختن سيستم‌عامل‌ها به فيس از پيش نصب‌شده روي موبايل‌ها قرار بگيرند يا اين كه بوسيله استفاده كننده به سيستم منتقل و اجرا شوند . اين برنامه‌ها ممكن مي‌باشد براي سيستم‌هاي مختلفي با سكوهاي متفاوتي متن و اجرا شوند يا اين كه از تجهيزات اينترنت بر روي پروتكل اچ‌تي‌تي‌پي، استعمال نموده و اجرا شوند . 
طراحي اپليكشن


ايجاد وطراحي اپليكيشن 



يكي از پرطرفدارترين ابزارهاي مدرن در دنياي وب و موبايل ، اپليكيشن هاي موبايل هستند كه تمامي روزه به تعداد آن‌ها افزوده مي شود و هر كدام به نحوه بازار انگيزه خود را يافته و اندك قليل جزئي انقطاع نشدني از معاش مردم شده اند كه از مثال هاي آن ميتوان به اپليكيشن فروشگاه آنلاين ، اپليكيشن درخواست تاكسي ، اپليكيشنهاي بانكي و . . . اشاره نمود كه مثال هاي بزرگي از آن را بدون شك ديده و يا اين كه هم حال از آن به كار گيري مي نماييد . كمپاني پباده سازي اپليكيشن و وب طرح ريزان حامي با اعتنا به پتانسيل بالا در توليد نرم افزار ، پا به اين ميدان ارگان و تصميم گرفت بصورت بدون شوخي و با گرد هم آوري تيممجرب و مجرب ، كار خود را در موضوع پباده سازي نرم افزار گوشي و وب وبسايت هاي شخصي و شركتي مقدمه نمايد،شركت ما با اشخاصي كاربلد و با تسلط بالا در فرمان ايجاد و طراحي نرم افزار به ساخت اشكال نرم افزار هاي كاربردي و خوش طرح مي پردازد .شما هم مي توانيد با توصيه اپليكشن دلخواه خود به ما صاحب نرم افزار دلخواه خويش شويد، و با در دست داشتن يك گوشي يار به كارهاي روزمره خويش در جاي‌جاي و مكاني بپردازيد .ساخت و پباده سازي نرم افزار هاي موبايل در يكسري پلتفرم قابل پياده سازي هست كه مشتمل بر اندرويد،آي وي اس ،و چه بسا ويندوزفون مي باشد .شما همين امروز مي توانيد طرح هاي خيالي خويش را با سپردن توليد و طراحي اپليكيشن خويش به ما خرقه عمل بپوشانيد 

ساخت وطراحي اپليكيشن 


مثال هاي چيره طراحي اپليكيشن گوشي : بديهي مي باشد كه خواسته يا اين كه اجباري دنيا با سرعت به سمت و سوي موبايل و تكنولوژي هاي همراه به پيش مي رود كه در خوشبختانه منزلت ويژه اي را بين مردمان پيدا كرده است وهمه روزه شاهد شكوفايي هرچه عمده اپليكيشن هاي گوشي در اين زمينه هستيم .اپليكيشن هاي موفقي همچون اسنپ ( نرم افزار درخواست تاكسي ) ، ديجي متاع ( نرم افزار فروشگاهي ) ، شيپور ( اپليكيشن خريد و فروش كالايدسته دوم ) و نمونه هاي موفق ديگر كه از اين راه و روش به درآمد هاي كلان رسيده و مجموعه اي بزرگ را تشكيل داده اند را مي بضاعت نام پيروزي . 


برچسب: طراحي اپليكشن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۱۵:۲۹ توسط:علي پور موضوع:

اپليكيشن Moment Pro Camera


روي دوربين‌ موبايل‌ها نمي‌توان لنز استعمال كرد، البته مومنت اين محدوديت را نيز با پباده سازي افكت‌هاي ديجيتالي از ميان برداشته . از پيكربندي عكاسي ميتوانيد حالت‌هاي مختلفي براي لنز مانند لنز تله و لنز ماكرو و . . . را گزينش فرمائيد كه هر كدام براي موقعيت متفاوتي كاربرد دارند . تهيه اكسپوژر و اندازه نور و روشنايي تصوير، هيستوگرام زنده براي رنگ و انتخاب نقاط طلايي براي عكاسي نيز بخشي از امكانات نيكي هستند كه مومنت به شما ارائه مي‌كند . 

طراحي اپليكيشن
اپليكيشن Moment Pro Camera ولي وجه تمايز ديگر اين اپ، ارائه متاديتاي EXIF از عكس‌هاست . در صورتيكه با دوربين‌هاي DSLR عمل كرده باشيد بدون شك ميدانيد كه با به دست آوردن بوسيله آن ها اطلاعاتي نظير سرعت شاتر، ايزو، رزولوشن و حتي شرايط جغرافيايي نيز ذخيره ميگردد . مومنت اين امكان را هم فراهم كرده تا با يك نرم افزار عكاسي همه حرفه رقيب مواجه باشيد . البته در ورژن فعلي نرم افزار محدوديت‌هايي به چشم مي خورد كه ممكن است نبودشان مي‌توانست متاع بدون نقص و بي‌عيبي را در اختيار كاربر بگذارد . 
نكته نخستين اينكه رابط كاربري اين اپ به رخ عمودي طراحي گرديده و با چرخش صفحه كماكان اثبات مي ماند . همين موقع عكاسي كار با گزينه‌هاي گوناگون را كمي سخت كرده . نكته بعد اين كه موقعيت عكاسي HDR ندارد و ورژن اندرويد اپليكيشن نيز هنوز امكان فيلمبرداري (كه در نسخه iOS هست) را ارائه نكرده مي‌باشد . 
مومنت فقط با اندرويد ۷ .۰ به بالا سازش دارد با اعتنا به اين كه ورژن اندرويد سپس از iOS منتشر شده و بازه زماني زيادي نيز از اين نشر نمي‌گذرد، توسعه‌دهندگان اين اپ وعده داده‌‌اند كه با آپديت‌هاي بعدي اختلاف نسخه اندرويد و آيفون تا حد زيادي جبران مي‌شود . بنابراين تا آن روز براي رعايت عدالت، نسخه اندرويد در هم اكنون حاضر با بها دو دلار به فروش ميرسد و اين در حاليست كه يوزرها آيفون‌هاي اپل براي خريد نسخه بي نقص اپ بايستي سه دلار بپردازند . 
درصورتي كه دوست داريد كه از نهايت قدرت دوربين موبايل‌تان سود ببريد و تسلط بيشتري روي عكاسي داشته باشيد، اپليكيشن Moment - Pro Camera قادر است گزينه ايده‌آلي باشد . توجه داشته باشيد كه ورژن اندرويد اپ تنها با دستگاه‌هايي كه اندرويد ۷ .۰ به بالا رويشان نصب گرديده سازش داراست . 


برچسب: طراحي اپليكيشن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۳۳:۳۷ توسط:علي پور موضوع:

سواي چه اپليكيشن هايي نميتوانيد معاش كنيد؟ آيا به بازي كردن علاقمنديد؟

گام 0:شناخت خودتان اولي و مهم‌ترين قضيه اين مي باشد كه چيزي بسازيد كه برايتان اهميت دارااست ودرباره اش گرفتاري داريد . 
عشق و علاقه مندي بهترين راه و روش براي فعال نگه داشتن و با انگيزه بودن مي‌باشد . 
پرداختن به كاري كه دوست داشته باشيد انجام دهيد، شما را براي انجام آن فعاليت راغب كرده و همچنين براي مواجهه با مشكلات مالامال انرژي نگه مي داراست . 

طراحي اپليكيشن

براي مثال: از چه نرم افزار هايي عمده لذت مي بريد؟ سواي چه اپليكيشن هايي نميتوانيد معاش كنيد؟ آيا به بازي كردن علاقمنديد؟ آيا از پباده سازي كردن چيزها لذت مي بريد؟ … 
علاقمندي هايتان را بشناسيد تا بتوانيد كاري متناسب با آن انجام دهيد . 
در صورتي كه انجام آن برايتان جذاب باشد آن گاه منجر مي‌شود تا ديرتر خسته شويد . 

گام 1:انتخاب يك ايده حال كه خودتان را واكاوي كرديد وقت آن هست كه نوآوري كرده و ايده اي كردار كنيد . معمولي آغاز فرماييد . 
در صورتي‌كه در فكر توليد يك بازي هستيد نيازي نمي‌باشد به دنبال ساخت قسمت بعدي بازي موضوع علاقتان باشيد . 
بلكه از بي آلايش ترين بازي ها الهام بگيريد نگران اين نباشيد كه چيزي كه به آن تفكر مي كنيد در درحال حاضر حاضر مو جود ميباشد يا اين كه خير . 
چرا كه وجود آن ايده ، براي استارت ميتواند امداد خوبي برايتان باشد . 
در اينجا به نكاتي اشاره مي‌كنيم كه ممكن است برايتان الهام بخش باشد . 
در صورتيكه به آشپزي علاقمنديد ،شايد بتوانيد به ساخت اپليكيشني تامل نمائيد كه مردم بتوانند به فرمان آشپزي خانگي خودشان را ابتكار كرده و نشر دهند . اگر هميشه ميخواستيد بدانيد تويتر به چه شكل فعاليت مي‌نمايد ،سعي فرماييد ورژن زياد زياد ساده آن را بسازيد . در صورتي‌كه در رابطه كارهايي كه مي بايست انجام دهيد فراموشكار مي باشيد تلاش فرمائيد اپليكيشني براي اين عمل بسازيد . در صورتيكه به بازي هاي فكري علاقمنديد عملكرد فرماييد بازي هاي معمايي زياد بي آلايش بسازيد . اگر رژيم غذايي داريد مي توانيد اپليكيشني براي محاسبه كالري از دست رفته خود بسازيد . در يك گزاره عملكرد نرم افزار و نياز مردم براي استعمال از آن را بنويسيد مثلا يك نرم افزار براي ذيل حمايت قرار دادن حيوانات براي افرادي كه مايل به حمايت از حيوانات ولگرد هستند . 

گام 2: توصيف وظيفه هاي اصلي در رابطه اين فكر نماييد كه اپليكيشنتان چه كارهايي بايد انجام دهد و آن ها را ليست نمائيد . 
در‌صورتي‌كه تفكر مي فرمائيد ليست چيزهايي كه بايد بنويسيد تمام گرديده ،در پايان نگاهي با جزييات بيشتر به آن بياندازيد . 
از خودتان بپرسيد آيا حقيقتا اين اپليكيشن قضيه نياز است؟ اين هم خوب مي باشد كه به پروژه روياييتان با انتظارات فوق العاده تامل فرماييد . 
اما هم اكنون وقت آن نميباشد به اپليكيشني بينقص با فيچر هاي پر رنگ تاءمل فرمائيد اين را بدانيد هيچ اپليكيشني بدون نقص نمي باشد و در ابتدا از يك ايده بسيار معمولي آغاز به پا گرفتن كرده هست . 
هيچ گاه سعي نكنيد يك نرم افزار كليه كاره بسازيد . به آن سمت نرويد .مشاهده گرديده چه بسا در محيطهاي رشته اي ، با چنين رويكردي در پايان فيض اي با خلل ها بسيار و سعي قليل ،حاصل گرديده است . 
اگر آخرين پروژه اي كه انجام داديد به سختي به نقطه پايان رسيد . پس شما مبتدي هستيد، لذا كارايي فرمائيد بيشتر لذت ببريد ،لذت بردن موثرترين راه و روش براي يادگيريست . 
در نقطه پايان مجددا نگاهي به ليستتان بياندازيد در صورتي‌كه خيلي طولاني گرديده ،شروع به خط زدن فيچر هايي فرماييد كه اپليكيشنتان مي‌تواند فارغ از آن ها كار كند . 
به ياد داشته باشيد اين براي شما ورژن نخستين مي‌باشد . بايستي تمامي چيز را بي آلايش بگيريد ، ليست اوليه نيازها شامل چيزهاي اساسيست . 
براي نمونه در يك شبكه ارتباط جمعي ليست اول شامل موارد زير است: كاربران مي توانند حساب بسازند . كاربران مي‌توانند رمز عبور خود را بازيابي كنند . يوزرها مي‌توانند رمز عبور خود را عوض كنند . كاربران مي توانند لينكهايي ساده پست نمايند . كاربران مي توانند روي لينكها لحاظ بدهند . يوزرها پروفايلي دارند كه تاريخچه و فعاليت آن‌ها را سناريو ميدهد . اين خصوصيت ها ليست اصليترين كارهاست ، بقيه ويژگي ها مانند: كاربران مي‌توانند به كانال هاي اجتماعي ديگر ارسال داشته باشند . كاربران مي توانند نظراتشان را تميز كنند . يوزرها ميتوانند نظراتشان را تصحيح كنند . يوزرها مي توانند حساب خود را تماما تميز كنند . اينها مواقعي ميباشند كه مي‌توانند بعدا انجام شوند يعني در سطح دوم ،پس آغاز نسخه 1 خود را ساخت نماييد . 


برچسب: طراحي اپليكيشن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۰۶:۲۵ توسط:علي پور موضوع:

10 خط مش بازاريابي ديجيتالي رايگان

10 خط مش بازاريابي ديجيتالي رايگان وقتي كه شما يك وب وبسايت كسب و كار آنلاين داريد، بيش از همه چيز رغبت خواهيد داشت كه بازديدكنندگان بخش اعظمي را به وب سايت خود جذب فرمائيد و در حالتي كه در اين شيوه هزينه هاي كمتري داشته باشيد مطمئنا براي شما خوب تر خواهد بود . در ادامه با ما هم پا باشيد تا با ۱۰ راه و روش براي تبليغ كسب و عمل آنلاين در فضاي مجازي و جذب بازديد كننده آشنا گرديد . 

طراحي اپليكيشن
۱- وب سايتتان را به موتور هاي كاوش معرفي كنيد! اگر اينترنت تارنما شما از پويايي برخوردار باشد و روزانه به روز رساني شود و از محتواي نو و مناسبي بر خوردار باشد، موتور هاي جستجو مثل گوگل و بينگ ناگزير خواهند بود صفحات اينترنت تارنما شما را در ليست نتايج جستجو سناريو دهند و به اصطلاح index نمايند . 
۲- از دايركتوري هاي آنلاين استفاده كنيد! يكي از راه و روش هاي عالي و ولي رايگان تبليغ كسب و كار آنلاين ، معرفي كسب و كار از طريق دايركتوري هاي آنلاين هست . دايركتوري هاي تخصصي مربوط به يك حوزه خاص يا اين كه دايركتوري هاي جامع نظير كتاب نخستين مي توانند كاربران و بازديدكنندگان را به وب وب سايت شما هدايت نمايند . 
۳- ديتا بيس نشاني اينترنتي تنظيم كنيد براي افزايش مشاركت بازديدكنندگان از فرم درخواست عضويت در خبر نامه به كار گيري نمائيد . با اين عمل مي توانيد مطالب جديدتان را براي بازديدكنندگان ارسال فرماييد و يك بخت دوباره بدست بياريد تا بازديدكننده مجدد به اينترنت سايت شما بازگردد . 
پس از جمع آوري نشاني اينترنتي بازديدكنندگان و ساخت ديتا بيس ، ايميلي دربردارنده مطالب نو اينترنت سايتتان را به فيس دوره اي براي كاربران ارسال كنيد . 
۴- با صرفه سازي تارنما را دور از شوخي بگيريد بهينه سازي وب سايت از جهات مختلفي مي تواند براي شما اثرگذار واقع شود . يكي از مهم‌ترين مزاياي باصرفه سازي تصاوير اينترنت تارنما و انتشار محتوايي كه ضوابط سئو در آن رعايت شده مي‌باشد ، آن ميباشد كه سبب بالا رفتن رتبه وب سايت در موتور هاي جستجو مي‌شود . 
۵- پست مهمان بنويسيد ارزش ارسال و نوشتن پست ميهمان را به هيچ عنوان دست ناچيز نگيريد! اين خيلي خوب مي باشد كه مطالبي را در بلاگ اينترنت سايت خويش منتشر فرماييد كه مخاطبانتان از آن ها استفاده كنند . البته هنگامي كه پستي را به فيس تاليف كننده ميهمان براي اينترنت سايت ديگري مي نويسيد ، اين اقبال را خواهيد داشت كه مخاطبان بيشتري را به سمت وب سايتتان جهت دهي فرماييد . از اين رو همياري و ارسال پست مهمان مي تواند از خط مش هاي مناسب براي تبليغ كسب و فعاليت آنلاين به فيس اينترنتي باشد . 
۶- ويدئو بلاگ (Vlog) را در نظر بگيريد محتواي بصري ۶۰۰۰ توشه سريعتر از محتواي نوشته به وسيله مغز پردازش مي شود . بنابراين فقط به وب لاگ نويسي اتكا نكنيد . از كليپ هاي ديدني در زمينه كسب و كارتان به كار گيري فرماييد . اين كليپ ها مي توانند به رخ اختصاصي در مورد كسب و فعاليت شما باشند يا جنبه آموزشي داشته باشند . 
نگران شركت كردن يوزرها نباشيد ، با ارتقا سرعت وب امروزه ويدئو هاي اكثر از ديگر محتوا ها قضيه دقت قرار مي‌گيرند . 
۷- از مشتريان نظر سنجي كنيد هنگامي كه مشتري از خدمات يا اين كه محصول ها شما به كار گيري كردند ، براي آنها لينك و پيوند نظر سنجي ارسال نماييد . حيث سنجي اين قابليت را براي شما آماده مي نمايد كه مشتري را مجدد به وب وب سايت فرابخوانيد . همچنين در صورتي كه مشتري از سرويس ها شما نا راضي باشد اين زمان را داريد كه از وي دلجويي فرماييد . 
۸- از كانال هاي اجتماعي براي تبليغ كسب و كار آنلاين به كار گيري كنيد با توجه به جامعه هدفتان در كانال هاي اجتماعي عمل نماييد . گونه هاي شبكه هاي اجتماعي مناسب كسب و فعاليت هايي در حوزه هاي گوناگون وجود دارااست . با شناخت جامعه انگيزه كسب و عمل خود را به رخ آنلاين تبليغ فرمائيد . همچنين يوزرها شما كه پيش از اين از سرويس ها شما به كار گيري كرده اند مي توانند با اشتراك نظرتشان در خصوص شما ، اعتماد ديگر مخاطبان را جلب كنند . 


برچسب: طراحي اپليكيشن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۱۱:۰۵ توسط:علي پور موضوع:

تلفن همراه اپ ها بايستي به گونه اي طراحي شوند كه كمترين ميزان مصرف انرژي را داشته باشند .

قليل مصرف يكي از خصوصيت هاي كه در جذب كاربران موءثر ميباشد بار مصرف كم آنهاست .به ديل تنوع در اپليكيشن هاي مو جود و تمايل استفاده كاربران از آنها در مورد ها گوناگون ، تلفن همراه اپ ها بايستي به گونه اي طراحي شوند كه كمترين ميزان مصرف انرژي را داشته باشند . 

طراحي اپليكشن
ديده نوازي و گيرايي استفاده از رنگ بندي خوشگل و گيرا براي تلفن همراه اپليكيشن ها يك اصل اصلي به اكانت مي آيد . 


app3 


بروزرساني نكته اي حياتي و اساسي كه بايد مد نظر قرار بخشيد اين مي‌باشد كه صرفا پباده سازي و اجراي تلفن همراه اپ در تراز اول كافي نمي‌باشد و براي جا نماندن از اين فضاي رقابتي بايد در اعمال تغييرات و پيدايش رساني نرم افزار ها فعال بود و نسخه هاي نو در دسترس يوزرها قرارداد . 


امنيت مراقبت اطراف فردي افراد، مراقبت داده ها فردي و بانكي آنها، حفاظت از آن در پيش‌رو هكرها و جلوگيري از سو به كار گيري هاي احتمالي مضاعف اهميت دارااست . 


ارتباط متقابل در طراحي يك اپليكيشن كاربردي بايستي مورد اي هم پايين تيتر ارتباط با ما و يا اين كه صندوق پيام ها در لحاظ گرفت تا با ايده هاي جديد و يا اين كه نقاط ضعف از روءيت كرد كاربران مطلع شويم . 
application 


فردي سازي در فضاي رقابتي اپليكيشن هاي كاربردي هر كدام كه امكان شخصي سازي و تغييرات رنگ و فونت بر پايه علائق يوزرها را داشته باشند موفق تر خواهند بود . 


اشتراك گذاري ايجاد قابليت اشتراك گذاري نرم افزار در شبكه هاي مجازي نيز ميتواند در محبوبيت يك اپليكيشن موءثر باشد . 


easy app 

در ادامه اطلاعات بيشتري از گوشي نرم افزار ها خواهيم نوشت و شما با ويژگي هاي تلفن همراه اپ عمده آشنا خواهيد شد . معطل متن هاي ديگر ما در قضيه نرم افزار باشيد . 


برچسب: طراحي اپليكشن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۵۱:۰۶ توسط:علي پور موضوع: