مرجع مقالات رسمي اپليكيشن مرجع مقالات رسمي اپليكيشن .

مرجع مقالات رسمي اپليكيشن

در 10 سال اخير، اپليكيشن هاي

در 10 سال اخير، اپليكيشن هاي شرايط ياب جغرافيايي در ليست نرم افزار هاي پرطرفدار وارد گرديده اند و اين پروسه همچنان ادامه دارااست . به كار گيري از موقعيت ياب جغرافيايي قابليت هاي اپليكيشن و امكان تعامل با كاربر را بهبود مي بخشد . علاوه بر اين، اين خصوصيت به تيتر يك منبع براي كسب ايده هاي تازه براي گسترش دهندگان و بازاريابان نيز فعاليت مي كند . محبوبيت مضاعف دوچندان نرم افزار هاي كاربردي نظير اسنپ اين حقيقت را تاييد مي كند . 

طراحي اپليكيشن
در شراي قصد داريد يك نرم افزار گوشي تلفن همپا با استعمال از ويژگي جغرافيايي ايجاد كنيد، مطلب ما براي شما اثرگذار است . ما تمام ابعاد اجراي چنين مراحل دشواري را شرح مي دهيم و توضيح مي دهيم كه به چه شكل مي توانيد يك نرم افزار مبتني بر مكان طراحي كنيد . 
ما عوارض استقبال از نرم افزار هاي مبتني بر مكان جغرافيايي را بررسي كرده و بر پايه اين تجزيه و چك 2 مجموعه حياتي براي محاسبه اين قضيه تعريف ميكنيم تا از جنبه هاي گوناگون عوارض را متوجه شويم . 
target='_blank' href='/NewsDetail/51/11/21-توصيه-براي-طراحي-اپ‌هاي-بَرنده'>طراحي اپليكيشن مبتني بر مكان جغرافيايي دلايل عشق و علاقه كاربران به اپليكيشن هاي مبتني بر مكان جغرافيايي 1-گسترش مرزهاي "ارتباطات اجتماعي" . پيش از اين، افراد هويت خود را از طريق پروفايل هاي خويش در كانال اجتماعي به ساير افراد نشان مي دادند . كه اين اطلاعات "ايستا" بود . لحظات قبل را نشنان مي بخشيد . معرفي خصوصيت مكان ياب سبب بهبود اين پروسه گرديده و يوزرها را پويا مي كند . در اكنون حاضر اشخاص مي توانند در مورد شيوه معاش خود، برنامه هاي روزانه روزانه، سطح اجتماعي خود اكثر صحبت نمايند . 
2- شركت كردن فراتر يوزرها در ارائه عيب گيري ها، چك ها و درجه بندي . تقريبا تمام خدمت هاي مبتني بر مكان يابي هنگامي كه با مشتري رابطه برقرار مي كنند، تا حدي از برهان سرگرمي به كارگيري مي نمايند . در واقع به كاربران ياري مي نمايد تا محتواي مستقل ساخت كنند . در اين در بين امكان مكان يابي اين قابليت را ميدهد تا يوزرها براي خودشان نمادهاي متعدد به منظور منحصر به فرد به شخص بودن و يا اين كه كسب امتياز بيشترطراحي نمايند . اين مكانيسم پتانسيل وايرال شدن مضاعف قدرتمندي دارد . 
3- مزاياي تجاري . يكي ديگر از مزاياي به كارگيري از نرم افزار هاي مبتني بر وضعيت مكاني، داشتن اقبال فوق العاده براي جذب نقدها، پند ها و نظرات ديگر كاربراني است كه پيش از اين از يك سرويس يگانه به كارگيري كرده اند . بنابراين، طراحي اپليكيشن مبتني بر مكان گستره نفوذ خود را گسترش مي دهد كه به جاي اطلاع رساني دقيق در موضوع كاربر، اين نرم افزار ها به ابزار شكار كاربران تبديل گرديده اند . 
عوارض عشق و علاقه كسب و عمل ها به پباده سازي اپليكيشن مبتني بر مكان جغرافيايي 1-هماهنگ سازي في مابين اپليكيشن هاي مبتني بر مكان و سيستم هاي كمپاني . با اعتنا به داده هاي آماري، تكنولوژي جغرافيايي در سال هاي آتي پرورش چشمگيري خواهد داشت . براي به دست آوردن مزيت رقابتي، نياز به آغاز ارتباط با مخاطبان بر شالوده مكان آنها مي باشد كه مي بايست در برنامه بازاريابي گنجانده شود . تصميم اخير Foursquare براي اخذ هزينه از كمپاني ها براي تاييد مكان جغرافيايي آنان بر روي نقشه اثبات مي كند كه اين ابزار موقعيت جغرافيايي فيض آور بوده در صورتيكه اين سرويس قبلا به فيس بدون‌پول ارائه مي شده است . 
2- تبليغات گوشي تلفن ياور مبتني بر مكان . سيستم به طور خودكار با به كار گيري از مختصات GPS شرايط مكاني شخص را تعيين مي نمايد و از اين پارامتر براي هدف قرار دادن تبليغات به كار گيري مي نمايد . اين تبليغات مي تواند به رخ پوش نوتيفيكيشن به وسيله نرم افزار ها با استعمال از geolocations GPS ارسال شود . تصور نمائيد شخصي در خيابان منش مي رود و پيامي اخذ مي نمايد كه در موضوع نزديك شدن به فروش والا در نزديكترين فروشگاه به او مي گويد - اين رويكرد مضاعف چشمگير خواهد بود . 
3- پردازش داده ها كاربر با تصويب نام در مكان هاي خاص، استفاده كننده به نوعي، يك پرتره از خويش را به تصوير مي كشد . بر مبنا اين اطلاعات، شما مي توانيد يك تصوير واضح از هر مشتري ايجاد فرماييد . در آينده چنين داده هايي به شما امكان مي دهد كه پيشنهادات فردي به كاربران ارائه دهيد . به طور مثال فرض كنيد شما يك رستوران داريد . . . اپليكيشن هاي داراي GPS با امكان به كارگيري از تكنولوژي مكان يابي به شما اجازه مي دهد تا مشتريان خود را با ارائه تخفيف هاي ناهار جذب فرمائيد - البته اين تخفيف را براي همگي مشتريان ارائه ندهيد، كساني را تعيين نمائيد كه معمولا در محل رستوران شما و در آن گاه از ظهرها حضور دارا هستند و حضورشان را در نقشه نماد گذاري مي نمايند . اين رويكرد به شما در دستيابي به هدف خود فارغ از هزينه اضافي ياري مي كند! 4- استفاده مشترك از خدمات مبتني بر مكان و واقعيت افزوده . شايد اين قضيه قابل به كار گيري ترين قابليت و امكان هاي موقعيت جغرافيايي باشد . در واقع موادسازنده مجازي بر روي شي ها دنياي حقيقي وواقعي قرار مي گيرند . شما مي توانيد موبايل هوشمند خويش را بر روي هدف خويش در هر نقطه شهر بگيريد و صفحه نمايش موبايل شما تمام اطلاعات در مسئله آن شي را نشان مي دهد . 
در حالتي كه هنوز تصميمي گرفته ايد كه آيا شما نياز داريد كه چگونه يك نرم افزار مبتني بر مكان ساخت كنيد، ما توصيه مي كنيم كه اشكال خدمات جغرافيايي قابل ارائه در پباده سازي اپليكيشن مبتني برمكان را چك فرماييد . 


برچسب: طراحي اپليكيشن،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۱۴:۵۷ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :