مرجع مقالات رسمي اپليكيشن مرجع مقالات رسمي اپليكيشن .

مرجع مقالات رسمي اپليكيشن

اپليكيشن هاي رستوران

كارتان را به طور مجاني تبليغ كنيد عكس هاي وسوسه انگيزي از غذاها در نرم افزار تان قرار دهيد و در رخ امكان فيلم هايي از فرآيند طبخ غذا در آن بگنجانيد . اين امكان اعتماد مشتريان براي رعايت بهداشت و تندرست توليدها را جلب مي كند و به آن ها در تعيين غذاها كمك مي نمايد . 
جذب مشتري اكثر با نظرسنجي از مشتريان قبلي مشتريان گذشته شما مي توانند وسيله اي براي جذب مشتريان تازه باشند به شرط اين كه پل ارتباطي آن ها را از طريق اپليكيشن تان فراهم نماييد . براي اين كار اجازه دهيد تا كاربران نظرها خويش را در موضوع غذاها در نرم افزار ثبت كنند . مشترياني كه از كيفيت بالا و تحويل صحيح و به موقع غذا لذت برده اند، حتما از شما تشكر خواهند كرد و بقيه مشتريان را براي سفارش غذا به شما ترغيب خواهند كرد . 

طراحي اپليكشن
خصوصيت هاي خاص اپليكيشن هاي رستوران به همين موردها ختم نمي شود و شما با داشتن يك نرم افزار مطلقا به مورد ها بيشتري پي خواهيد برد كه احتمالا تا به اكنون به ذهنتان هم خطور نكرده باشد . به خاطره داشته باشيد كه استعمال از چنين اپليكيشني مسافت شما با رقبا را كمتر خواهد كرد و رستوران شما را به عنوان يك رستوران به روز و مدرن معرفي خواهد كرد . در اين مطلب به ارتقاء درآمد اپليكيشن‌هاي پرداخت داخل برنامه‌اي خوا هيم پرداخت بر اساس استاتيستا[۱]، درآمد جهاني اپليكيشن‌هاي پرداخت باطن برنامه‌اي در سال ۲۰۲۰ از مرز ۱۸۹ ميليون دلار رد خواهد شد . اين پيش‌بيني بايد زنگ هشداري براي شركت‌هايي باشد كه هنوز در به كار گيري از اپليكيشين‌هاي پرداخت درون برنامه‌اي سرمايه گذاري نكرده‌اند . 
در سال ۲۰۱۹، كليه چيز – مخصوصاً زماني پاي اپليكيشين‌هاي پرداخت باطن برنامه‌اي و بهبود درآمدها در في مابين باشد – در هم اكنون دگرگوني و تغيير و تحول هست . درصورتي كه قرار است از اين خدمات درآمد نيكي به جيب بزنيد پس اوليه مي بايست نكات تحت را بخوانيد . 
پيشنهاد پاداش براي اكثر سرمايه‌گذاران اپليكيشن‌هاي موبايل، وفادار نگه داشتن يوزرها فرمان دشواري مي باشد كه در انتها باعث به ناتواني در برگشت سرمايه مي گردد . در اينجا هدف، انگيزه دادن به كاربرها و جلب حيث آنها در به كارگيري از برنامه‌هاي پرداخت درون برنامه هست و براي رسيدن به اين انگيزه چه راهي بهتر از هديه و جايزه دادن وجود دارد؟ در هر برنامه‌اي، بايد براي اشخاصي كه به امتياز‌هاي خاصي مي‌رسند هديه‌اي در لحاظ گرفته شود . به اين ترتيب بايستي به دنبال يوزرها موبايلي باشيد كه در برنامه‌ها پرداخت دروني فعال‌تر مي باشند . مثلاً ميتوانيم اين طور بگوييم: «براي ده ماه پول پرداخت نمائيد ولي عضويت يك ساله بگيريد .» 


سرمايه گذاري روي پوش نوتيفيكيشن‌ها همان‌طور كه قبلاً گفته شد با دقت به فراز و نشيب‌هاي بازار موبايل، اپليكيشين‌هاي پرداخت درون برنامه‌اي به درد افراد بي دل و جثارت نمي‌خورد . يكي از نشيب‌ها اين مي باشد كه كاربرهاي تلفن همراه اكثر وقت ها خريد را نصفه كاره رها مي كنند . درصورتي كه تسليم اين اتفاق بشويد مطمئناً به لبه فيض مورد لحاظ نمي‌رسيد . براي مهار اين مشكل ميتوانيد از پوش اپليكيشن‌ها به كارگيري بكنيد . 
حال اين پوش اپليكيشن‌ها چه فعاليت مي‌كنند؟ خب اين متن‌ها – پوش اپليكيشن‌ها – به يوزرها موبايل خريد محصولات و سرويس‌هاي فراموش شده را يادآوري مي كند . در صورتي‌كه از اين نوتيفيكيشن‌ها به كار گيري ميكنيد مي بايست پيام‌تان را به خير و خوبي سازماندهي بكنيد . براي مثال بهتر هست كه محسنات فرآورده تازه و يا اين كه خدمت قابل ارائه‌تان را پر رنگ فرمائيد . 
هنگامي نوتيفيكيشن‌ها را به صحت نوع بندي بكنيد به شكل چشمگيري درآمدتان را ارتقاء مي‌دهيد . با اين اكنون از بمباران كاربرها با پوش نوتيفيكيشن‌ها جلوگيري نمائيد كه اين كار آن‌ها را فراري مي دهد . 


برچسب: طراحي اپليكشن،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۴۲:۵۹ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :