مرجع مقالات رسمي اپليكيشن مرجع مقالات رسمي اپليكيشن .

مرجع مقالات رسمي اپليكيشن

بهترين شبيه سازهاي اندرويد

طراحي اپليكيشن 
مشابه سازهاي اندرويد جزء برگزيدگان قابل انعطاف افزارهايي است كه امروزه يوزرها متعددي را به خويش عشق و علاقه مند كرده اند. با اپ ساز ياور باشيد تا شمارا با شايسته ترين اين مشابه سازها آشنا كنيم.پباده سازي نرم افزار
مشابه سازها از كجا آمده اند؟تا به هم اكنون برايتان اتفاق افتاده كه از يك برنامه روي موبايل همراه تان زياد به كار گيري فرماييد و دوست داشته باشيد كه آن را بر روي كامپيوترتان هم نصب كنيد؟طراحي اپليكيشن
با ظهور سيستم برهان هاي منحصر به فرد تلفن همراه بخش اعظمي از قابل انعطاف افزارهاي دسكتاب با آن هماهنگ شدند و از طرفي تعداد متعددي از برنامه هاي اندرويد هم با ويندوز و بقيه سيستم عوامل هماهنگ شدند. دليل اين امر، محبوبيت اين برنامه ها بود كه سبب مي شد تا يوزرها نياز به به كار گيري از آن‌ها با هر دستگاه هوشمندي را حس نمايند. ولي برخي از برنامه هاي اندرويد به عوارض گوناگون به فرمت هاي قابل نصب بر روي دسك تاپ تبديل نشد اند. پس در صورتي يوزرها به استفاده از آنها با لپ تاپ و كامپيوتر فردي شان مستلزم باشند، مي بايست چه نمايند؟
اينجاست كه مشابه سازهاي اندرويد روي عمل آمدند و به سازندگان نرم افزار ها اين قابليت و امكان را دادند كه به جاي توليد اپليكيشن با فرمت ها و ورژن هاي گوناگون، فقط آنها را با اين مشابه سازها تطبيق دهند. امروزه بخش اعظمي از اين مشابه سازها توليد گرديده اند و شما با نصب آنان بر روي لپ تاپ يا اين كه كامپيوتر فردي تان ميتوانيد آن را به موبايل تلفن همراه يا اين كه تبلت كرده و محيط شبيه آن ها را ببينيد.
ArchonArchon يك اپليكيشن وجود ندارد بلكه تحت عنوان يك پلاگين براي مرورگر گوگل كروم مورد به كار گيري قرار مي‌گيرد. با اين جال فعاليت اين پلاگين هم به عبارتي مشابه سازي گوشه و كنار اندرويد براي ويندوز و مك وي اس ميباشد و به خير از اين سيستم كارداران پشتيباني مي نمايد. نكته اي كه درباره با Archon موجود است، اين هست كه نصب اين پلاگين چندان بي آلايش وجود ندارد. با ين اكنون يوزرها متعددي مشتاق استفاده از آن مي باشند و به كار گيري از Archon را بقيه مشابه سازها ترجيح مي‌دهند. براي دانلود اين پلاگين مي شود به اين پيوند مراجعه كنيد.
koplayerمشابه ساز koplayer يكي از جذاب ترين مشابه سازهاي تشكيل‌شده براي اندرويد بر روي كامپيوترهاي فردي هست. تمركز اصلي سازندگان اين اپليكيشن بر روي مشابه سازي بازي هاي اندرويدي ميباشد. با استفاده از اين برنامه مي‌توانيد صفحه كليد كامپيوتر خويش را به يك كنترلر بازي تبديل كنيد و از اجراي گونه هاي بازي هاي جان دار در ماركت هاي اندرويد لذت ببريد. دانلود اين مشابه ساز از روش اين لينك و پيوند امكان پذير هست.


برچسب: طراحي اپليكيشن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۰۶:۲۵ توسط:علي پور موضوع:

با اپليكيشن برندسازي نماييد

 طراحي اپليكيشن حضور مستمر نرم افزار كسب و عمل شما بر روي گوشي مشتريان سبب ماندگاري مارك شما در ذهن مخاطب و تاثير گذاري و برندسازي مي گردد. نرم افزار ابزار مهم و تاثيرگذاري در ديجيتال ماركتينگ است. تبليغات موبايلي كه هر روز تكرار مي شود منجر مي‌شود مخاطب به حضور مارك شما عادت نمايد و براي خريد بقيه محصولاتتان هم مقاومت كمتري نشان دهد.
با مشتريان رابطه بدون واسطه برقرار فرمائيد.در نوشته ي علمي وفاداري مشتريان گفتيم كه تداوم رابطه بي واسطه با مشتريان منجر ارتقاء وفاداري مشتري مي‌گردد. با نرم افزار مي توانيد يك شبكه ارتباطي بي واسطه با مشتريان ساخت فرمائيد و نظرها و نقدها و پيشنهادات آنها را به راحتي اخذ نمائيد. همينطور آگهي در خصوص خبر‌ها، رويدادهاي مهم، تخفيف ها ، كمپين ها به آساني از روش نوتيفيكيشن انجام مي‌شود.
وفاداري مشتري (Customer Loyalty) چه مي باشد؟15 شيوه ارتقاء وفاداري مشتريان
اينك بخوانيدبا نرم افزار اقبال چشم شدن خويش را بالا ببريد.تا به هم اكنون اعتنا نموده ايد كه روزمره چنددفعه قفل گوشي خويش را گشوده ميكنيد و پيام ها و نوتيفيكيشن هاي خويش را بازبيني مي كنيد. چندبار چشم شدن در روز با صرف كمترين هزينه روياي هر ديجيتال ماركتري است. با ايجاد نرم افزار كسب و كارتان شانس چشم شدن مداوم بوسيله مشتري را به دست آوريد. هرچند اكثر يوزرها اضافه از نرم افزار هاي شبكه‌هاي‌عمومي به كارگيري مينمايند و ممكن ميباشد اضافه برنامه هايي كه روي تلفن همراه خويش نصب كرده اند را به كلي فراموش نمايند البته اين حضور مستمر روي ورقه تلفن همراه و چشم شدن مداوم به وسيله استفاده كننده سبب تكوين يك تصويري خيالي از مارك شما مي گردد و مشتريان آيكن نرم افزار را به خيال و خاطر مي سپارند.

با توليد نرم افزار كسب و كارتان شانس چشم شدن مداوم بوسيله مشتري را به دست آوريدبا نرم افزار نيازهاي مشتريان را رصد كنيد.استفاده سهل خيس از نرم افزار منجر ميشود كه مشتريان رابطه بيشتري با آن برقرار نمايند و رصد عمل هاي مخاطبين معمولي خيس انجام مي‌گيرد در فايده نيازها و هدف هاي مشتريان طولاني تر قابل شناسايي هست. زماني با توجه به خواست مشتريان تجهيزات تازه به نرم افزار بيش تر ميكنيد به مشتري حس ارزشمندي مي دهيد و ارتقاي نرم افزار سبب ارتقاء وفاداري مشتريان مي گردد.


برچسب: طراحي اپليكيشن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۰۶:۴۳ توسط:علي پور موضوع:

مهم‌ترين امكان هايي كه Proto.io

طراحي اپليكيشن مهم ترين قابليت و امكان هايي كه Proto.io به كاربرانش ارائه مي‌دهد، عبارتند از: طراحي واير فريمينگ، طرح ها و نمونه هاي بصري براي اپليكيشن هاي تلفن همراه و آزمايش اين طرح ها روي ديوايس هاي متعدد.
طراحي اپليكيشن اين پلتفرم علاوه بر موارد بالا ، اتصال Drop Box، دسترسي به كتابخانه هاي Ui، امكان كار در شرايط آفلاين و موردها ديگري از اين دست را براي كاربران خود فراهم كرده است.كاربران Proto.io مي‌توانند از ترانزيشن هاي سريع صفحات، تغيير و تحول جهت ها، حركات لمسي، تست طرح ها بر روي هر كدام از ديوايس هاي اندرويدي، آيپد و يا آيفون جهت رسيدن به هدف نهايي خود به كارگيري كنند.پلتفرم Proto.io، اوايل صرفا براي طراحي رابط كاربري و تجربه كاري اپليكيشن هاي تلفن همراه طراحي و به كارگيري مي شد اما كم كم با افزايش استفاده از ديگر دستگاه هاي ديجيتال و ارتقاء اهميت Ui و Ux در آن ها، كار خود را به طراحي Ui و Ux دستگاه هاي ديجيتال هوشمندي مثل تلويزيون هاي هوشمند، فريزر، ساعت، اتوموبيل، دستگاه هاي بازي و سيستم برهان Android Wear گسترش اعطا كرد.
قابليت اشتراك گذاري طرح ها با ديگر كابران و ثبت سريع تغييرات موارديست كه Proto.io را به يك ابزار كاربردي براي طراحان Ui و Ux تبديل كرده است.
Zeplin

زپلين يك افزونه وب و اپليكيشن زير وب مي باشد كه هدف آن امداد به طراحان Ui و Ux در اجراي ديدگاه ها و طرح هاي آن هاست.اين اپليكيشن را مي اقتدار ابزاري واسط ميان طراحان و گسترش دهندگان اپليكيشن ها دانست كه علاوه بر كاهش بعدازظهر اجراي طرح ها و كمتر شدن تعداد بررسي آن‌ها بوسيله دولوپرها، اجراي كامل طرح را هم تضمين مي كند و اين در حاليست كه اين همت عادي ، از لحاظ فني و تخصصي در اجرا با پيچيدگي زيادي هم پا مي باشد.ليست كردن مشخصات طرح، كاري طاقت فرسا و زمانبر است، كاري كه زپلين تنها با يك كليك انجام مي دهد! تنها كافيست طرح ها را آپلود كنيد و درانتظار بمانيد تا زپلين به طور كاملا خود كار، يك فهرست از مختصات طرح براي شما آماده كند!


برچسب: طراحي اپليكيشن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۰۹:۵۲ توسط:علي پور موضوع:

سرعت بالاي دسترسي به اپليكيشن

 طراحي اپليكيشنسرعت بالاي دسترسي به اپليكيشن ذيل وب از طريق تلفن همراه تلفن همراه، تبلت يا كامپيوترهاي شخصي متصل به وبتنوع بالا در طراحي و بسط ي نسبت به نرم افزارهاي تحت ويندوزحذف تكرار و پراكندگي با اختصاص دادن يك پايگاه داده ي مركزي براي تمام يوزرهابروز رساني و توليد تغييرات سراسري سهلساخت يكپارچگي در برنامه هاي كاربردي مورد نياز در سازمان هادسترسي آسان در هر بعدازظهر و هر نقطه به برنامه هاي كاربردي سازماناجراي سريع و سهل وآسان عمليات بر روي داده هاي حجيم يا big dataذخيره سازي اطلاعات در پايگاه داده هاي سمت سرورساخت نسخه ي پشتيبان از اطلاعات تمام بخش هاي برنامه هاي كاربردي در كمترين بعد از ظهر و با شل ترين طرز ي ممكن
اپليكيشن زير وب ERPيكي‌از كاربردي ترين اپليكيشن هاي زير وب كه وجود و به كار گيري از آن در هر سازمان و كسب و كاري شم مي‌شود، سيستم برنامه ريزي منابع سازماني يا ERP مي باشد. همان طور كه در نوشته‌ي‌علمي تعريف سيستم برنامه ريزي منابع سازماني (ERP) اشاره كرديم، تمام برنامه هاي موردنياز در سازمان ها از گزاره حسابداري، در اختيار گرفتن و رئيس پروژه و غيره، كليه در قالب يك سيستم يكپارچه به نام ERP كنار يكديگر قرار ميگيرند. برنامه و نرم افزار اصلي اين سيستم بر روي سيستم هاي قدرتمند با اقتدار عملياتي بالا نصب و اجرا مي گردند و كاربران و مديران از طريق موبايل موبايل، تبلت و يا كامپيوترهاي شخصي متصل به اينترنت به آن دسترسي دارند. هر گونه ايجاد تغيير تحول در بخش هاي مختلف اين سيستم و پايگاه داده ي آن، در كمترين عصر در چنگ كاربران قرار مي گيرد و پروسه بروز رساني را بسيار معمولي خواهد نمود.

طراحي اپليكيشن تحت اينترنتمجموعه طراحي سايت ظريف گرافيك، با داشتن نيروهاي متخصص و با تجربه شمارا در اختيار يافتن با اپليكشن هاي زير وب متناسب با سازمان و كسب و كارتان كمك خواهند نمود. براي برقراري ارتباط با متخصصين بخش ساخت سايت ظريف گرافيك، مي توانيد از منوي تماس با ما استفاده نمائيد.


برچسب: طراحي اپليكيشن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۲۴:۳۵ توسط:علي پور موضوع:

پيشينه‌ي وب اپليكيشن‌هاي

طراحي اپليكيشن پباده سازي نرم افزار پيش رونده بسط‌ي وب اپليكيشن‌ها به تازگي رخداد نيفتاده . در واقع از سال ۲۰۰۵ توسعه و گسترش دهندگان عملكرد كردند به جاي توسعه و گسترش‌ي كاغذ هاي ثابت به طراحي كاغذ هاي پويا به كمك ابزار ذيل سرور (PHP يا اين كه ASP .NET) يا سمت كلاينت (مثل Ajax) بپردازند و وبسايت‌ها را به طور كامل ريسپانسيو يا اين كه پاسخگو ساخت نمايند .
طراحي اپليكيشن
علي رغم كارايي‌هاي بي‌شمار اما به هر ترتيب در بالا اعتنا بيشتر مخاطبين معطوف به اپليكيشن‌هاي مستقر بود . نرم افزار‌هاي Native مي‌توانستند دسترسي بهتري به منابع موبايل داشته باشند و اين قضيه در غايت منجر به اين ميشد كه سرعت اين گونه نرم افزار‌ها بيشتر باشد، به همين استدلال يوزرها دقت بيشتري به اپليكيشن‌هاي بومي داشتند .
ولي با گذشت مدت زماني و با بهينه‌سازي‌هاي صورت گرفته روي ابزار‌هايي مثل HTML5، CSS3 و جاوا اسكريپت و همينطور توانمند‌تر شدن مرورگر‌ها و ورود پردازنده‌هايي مانند A10 اپل و اسنپدراگون 820 اپليكيشن‌هاي هيبريدي پيروز شدند در برخي از زمينه‌ها عملكردي به مراتب بهتر از اپليكيشن‌هاي ساكن داشته باشند .
در سال ۲۰۱۵ «فرانس بريمن» و يكي از مهندسين ارشد مرورگر گوگل كروم «الكس راسل» براي او‌لين توشه از واژه‌ي Progressive Web Apps استفاده كردند . آنان قصد داشتند اپليكيشني را تعريف كنند كه مي توانند از ويژگي‌هاي جديد تكنولوژي مدرن مرورگر‌ها به كار گيري كنند و همانند يك اپليكيشن كاربرد‌هاي خود را در اختيار كاربران قرار دهند .
ضروري به ذكر مي‌باشد كه اپليكيشن‌هاي هيبريدي تفاوت قابل توجهي با PWA ها دارند . نرم افزار‌هاي هيبريدي در واقع وب اپليكيشن‌هايي مي باشند كه به وسيله توسعه دهندگان صرفا يك توشه پباده سازي و برنامه نويسي مي گردند . عموما براي اين فعاليت از ابزار‌ها و فريمورك‌هاي جاوا اسكريپت يا پايتون به كار گيري مي‌شود . دسترسي به اين سيرتكامل نرم افزار‌ها از روش فروشگاه‌هاي اينترنتي نظير Appstore و گوگل پلي حادثه خواهد زمين خورد .
اين در حالي مي باشد كه اپليكيشن‌هاي پيش رونده را به راحتي و با استفاده از يك URL مي‌توان در اختيار داشت . از طرفي نرم افزار‌هاي پيش رونده بعد از اين‌كه يك بار به وسيله شما مشاهده شوند، بدون نياز به وب مجددا نمايش داده خواهند شد .


برچسب: طراحي اپليكيشن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۲۳:۰۱ توسط:علي پور موضوع:

نكاتي كه در طراحي اپليكيشن موبايل بايد بدانيد


 طراحي اپليكيشن  نكاتي كه در طراحي اپليكيشن موبايل مي بايست بدانيددر اين نوشته‌ي‌علمي به نكاتي كه در طراحي اپليكيشن تلفن همراه بايستي بدانيم را مطرح مي كنيم. وقتي كه شما تصميم مي گيريد كه يك برنامه نويسي اندرويد و در نهايت ايجاد اپ اندرويد و طراحي يك اپليكيشن تلفن همراه را دارد ملزم هستد يك‌سري تحقيق و تحليل ها را انجام دهيد و تعدادي نكات را در حيث بگيريد.شايد اين موارد از ديد ظاهري زياد مهم و حائز اهميت به حيث نرسد اما با رعايت اين موارد مي توانيد يك اپليكيشن گوشي اندرويد و يا ios حرفه اي داشته باشيد.
شركت طراحي اپليكيشن موبايل نوپرداز به منظور رائه مشاوره رايگان در خدمت شما مشتريان عزيز مي باشد.
در صورتيكه شما قصد طراحي يك اپليكيشن موبايل اندرويد يا ios را داريد بايستي اين نكته را در حيث بگريد كه براي موفقيت در كارتان نمي توانيد با يك آپ اندرويد ضعيف به جايي برسيد و مي بايست طوري حرفه اي فعاليت كنيد كه بتوانيد رو دست رقيب هاتون بزنيدو از اون ها جلو بزنيد.
در طراحي برنامه اندرويد چندين اصل موجود است كه در‌اين نوشته‌ي علمي به آنان مي‌پردازيم.




نكاتي كه براي طراحي اپليكيشن موبايل بايد به عمل ببريد

طراحي خاص و منحصربايستي در لحاظ بگيريد طراحي انجام شده براي يك اپ يگانه همان اپ ميباشد و نبايد از پلتفرم يك اپليكيشن براي اپ ديگر نيز استفاده كرد به دليل آنكه با اعتنا به خدمات و امكان قابل ارائه يك اپليكيشن پلتفرم آن طراحي مي گردد و ما نبايد در صورتيكه م خواهيم توليد اپ اندرويد داشته باشيم از يك پلتفرم تكراري استعمال كنيم و نسخه برداري باشيم.

به كارگيري امكانات گوش هاي موبايل اندرويد و يا iosدر ساخت اپليكيشن و برنامه اندرويدي بايد در نظر بگيريم كه موبايل هاي موبال امكاناتي دارا‌هستند كه سيستم هاي ويندوز و كامپيوتر ها ندارند. بايد تلاش كنيم از آن امكانات به طور مثال دوربين گوشي به كارگيري بهينه كنيم و حرفه اي تر عمل كنيم.

خلاقيت در طراحي برنامه هاي اپليكيشن كاربرديبايد خلق كننده باشيد و ايده و طرح هاي خلاقانه در طراحي اپليكيشن تلفن همراه خود به عمل ببريد.

رابط كاربري ريلكس و قابل فهموقتي يك كاربر اپليكيشن كاربردي خود را روي گوشي موبايل خود نصب مي نمايد انتظار دارد به رااحتي بتواند نياز خود را بيابد. در طراحي اپليكيشن موبايل نبايد باعث سرگردان شدن و سردر گمي كاربران خود شويد.برنامه نويسي اندرويد بايد به گونه اي باشد كه همگي كربران با هر جايگاه سني و معلومات بتوانند به راحتي با اپ طراحي شده بوسيله شما كار كنند.

ظاهر گرافيكي جذاب و كاربر پسندشما بايد در نظر بگيريد در عين اين كه مي بايست اپليكيشني طراحي كنيد كه همه كاربران بتوانند به راحتي با آن كار كنند اما بايد در نظر بگيريد كه ظاهر و گرافيك اپ شما بسيار مهم مي باشد و بايد ديدني و كاربر پسند باشد.

سرعت بالاي اپليكيشن طراحي شده توسط شماسرعت بارگذاري اپليكشن شما موضوعي است كه مي بايست به آن بپردازيد و اپي را طراحي كنيد كه سرعت بالايي داشته باشد و كاربران را كلافه نكند.

به كار گيري از سرور توانمند براي بارگزاري برنامه اندرويدي طراحي شدهدر انتخاب سروري كه براي آپلود برنامه اندرويد خود استعمال مي كنيد دقت كنيد.

شركت طراحي اپليكيشن موبايلطراحي و برنامه نويسي اندرويد و يا ios خود را به تيم طراحي اپليكيشن موبايلي بسپاريد كه اطمينان داشته باشيد با طراحي حرفه اي شما را به هدفتان نزديك مي كنند نه اين مه با طراحي و برنامه نويسي ضعيف شما‌را به عقب بكشانند.شركت طراحي اپليكيشن موبايل نوپرداز با ارائه بهترين خدمات طراحي وب به مشتريان خود گزينش صحت براي شما است كه م توانيد به منظور باز‌نگري و تحقيق نمونه كارهاي طراحي اپليكيشن تلفن همراه اين موسسه را نيز ملاحظه كنيد :نمونه كارهاي طراحي اپليكيشن موبايل نوپرداز






هزينه طراحي اپليكيشن موبايلبراي داشتن يك برنامه تلفن همراه حرفه اي و يا يك اپ حرفه اي بايد با هزينه مناسشب بهترين نتيجه را بگيريد.ميتوانيد براي هزينه طراحي اپليكيشن موبايل خود با نوپرداز مشورت اي داشته باشيد تا با آناليز ايده هاتون بهترين بها را براي طراحي اپ خود داشته باشد.

طراحي اپليكيشن موبايل فروشگاهي اندرويد و iosدر‌حالتي كه شما نيز يك دكان داريد و خدمات قابل فروش داريد وي مي خواهيد فروش اينترنتي داشته باشيد و مشتري هي اينترنتي را جذب خود فرمائيد مي توانيد با ساخت وب سايت فروشگاهي حرفه اي و اپليكيشن فروشگاهي يك اپ فروشگاهي حرفه اي داشته باشيد. نوپرداز در زمينه طراحي اپليكيشن فروشگاهي نيز ميتواند بهترين تعيين شما باشد. با ما هرماره باشد.


برچسب: طراحي اپليكيشن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۱۲:۳۶ توسط:علي پور موضوع:

معرفي برنامه نويسي دسكتاپ

 طراحي اپليكيشن معرفي برنامه نويسي دسكتاپمنظور از برنامه نويسي دسكتاپ ايجاد برنامه هايي است كه در كامپيوترهاي خانگي (PC) يا لپ تاپ ها اجرا شود. حجم زيادي از برنامه نويسي دسكتاپ مربوط به سيستم عامل ويندوز مي باشد و برنامه نويس ها زيادي براي اين سيستم ادله برنامه مي سازند.برنامه نويسي دسكتاپ طيف گسترده اي را شامل ميشود كه به احتمال زياد با بسياري از اين نرم افزارها قبلا كار كرده ايد. يكي‌از معروف ترين نرم افزارهايي كه نسبتاً روي هر ويندوزي ديده ميشود و كاربران بسيار زيادي دارااست، نرم افزار Office مي باشد كه طرفداران زيادي هم دارد. نرم افزارهاي مالي و حسابداري يك بخش مهم از نرم افزارهاي دسكتاپ را تشكيل ميدهند. اين نكته را در نظر داشته باشيد با اينكه مدتي مي باشد تب برنامه نويسي دسكتاپ افول كرده و به محبوبيت يك سري سال پيشين نيست، اما هنوز هم سيستم عامل هايي مثل ويندوز نياز به نرم افزارهاي جانبي دارا هستند و اين گرايش از برنامه نويسي به طور كامل از بين نرفته است.پباده سازي نرم افزار
اين روزها درخواست هاي برنامه نويسي دسكتاپ بسيار افول كرده البته هنوز به خط صفر نرسيده است.

انواع بستر هاي برنامه نويسي و شناسايي عشق مندي و مهارت و استعداد

معرفي برنامه نويسي پايين وبلازم نيست متخصص كامپيوتر باشيد تا بفهميد اين روزها چقدر نرم افزارهاي زير وب و وب سايت ها دوستداشتني شده اند. بخش اعظمي از كارهايي كه تا چندين سال قبلي وقت زيادي را از شما مي گرفت، امروز با به كار گيري از يك وبسايت آنلاين به راحتي انجام ميگردد.دسترسي به نرم افزارهاي زير وب از طريق مرورگرها انجام ميگردد. به اين شكل كه مرورگر دستورات مختلف كاربر را از كامپيوتر او گرفته و به سرور ارسال مي‌نمايد. سرور پس از انجام پردازش هاي مورد نظر سود را دوباره به مرورگر كاربر برمي گرداند. به خيال تخصصي شدن اين ارسال و دريافت امروزه برنامه نويسي وب را به دو بخش كلي فرانت اند و بك اند تقسيم مي كنند. فرانت اند به طراحي ظاهر سايت مي پردازد و بك اند منطق سرويس زير وب را پياده مي‌كند.پس از محبوبيت و يادگرفتن سايت ها و سرويس هاي تحت وب، بازار طراحي وب سايت بسيار داغ شد. اشخاصي زيادي سراغ فراگيري ساخت سايت رفتند و اين حوزه بيش تر از هميشه مورد دقت قرار گرفت. امروزه كسب و كارهاي سنتي هم نياز به يك تارنما دارند و بخش اعظمي از كسب و كارها تماما بر طبق وب هستند كه اين موضوع اهميت طراحي سايت را دو چندان ميكند.


برچسب: طراحي اپليكيشن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۰۱:۲۳ توسط:علي پور موضوع:

توليد استراتژي و تعيين كالا با دقت به مدل و هزينه


ساخت استراتژي و انتخاب متاع با توجه به نوع و هزينه: طراحي اپليكيشن
پباده سازي نرم افزار در بالا بايد در نظر داشته باشيد كه خريداران درپي محصولي با قيمت مناسب ميشوند. از اين رو در شرايطي كه در ادامه فروش بالا مي‌باشيد، محصولي را از در بين محصولاتتان انتخاب فرمائيد كه علاوه بر كيفيت، قيمت مناسب‌تري داشته باشد. از جانب ديگر، افراد محصولاتي كه نيازمند آن هستند را دنبال مينمايند، بعداز در بين محصولات خود، محصول يا خدمتي كه به نظرتان اضافه مورد استفاده و نياز مردم مي باشد را معرفي نمائيد.
اين نكته نشان از ساخت يك استراتژي داراست كه مطابق با سيرتكامل كسب‌وكار شما است. اينكه ترجيح مي‌دهيد محصولات لاكچري خود را در ابتدا نشان دهيد تا مخاطبان خاص شمارا پيگيري كنند يا محصولاتي را ارائه دهيد كه از كيفيت و ارزش معمولي برخودار ميباشند تا مخاطبان عام‌تري را به سمت خود كشانيد.
ابزارهاي مناسب در مشت خود قرار دهيد:براي توليد محتواي خوب و كيفيت بالا، نيازمند ابزارهاي متنوع ميباشيد. ابزارهايي كه كمك كند تصاوير خوب، گيف‌هاي مفيد و ويديوهاي مناسب تهيه كنيد. براي ارزيابي و درك اثر گذار بودن مطالب خود نيز مي توانيد از ابزارهاي بررسي سود ببريد. از اين ابزارها براي ترازو بازديد و علاقه مخاطبان به محتواي‌تان استعمال نماييد تا ذوق آنان را براي ايجاد محتوا در آينده دخيل كنيد.
با افراد تاثيرگذار (اينفلوئنسرها) همكاري فرماييد:افراد تاثيرگذار مي توانند نقش عمده‌اي در نشان دادن شما به ديگر افراد داشته باشند؛ زيرا آنها مخاطبان زيادي دارا‌هستند كه از سبك‌شان، تقليد و الگوبرداري مي‌نمايند. با نشان دادن خدمت يا كالاي شما به عنوان محصولي كه آنان به كارگيري مي‌نمايند، محصولتان را به چرخه‌ي زندگي افرادِ متاثر وارد مي كنند. پس تاثيرگذاران اثر گذار را براي خود ليست فرماييد و با آن ها همكاري فرماييد.

چند وقت يكبار استراتژي خود را بسنجيد:مهمترين برهان استعمال شما از اين تجارت، بالا بردن واحد سنجش فروش مي باشد. پس بايد هر چندين وقت يكبار با اعتنا و ريزبيني به به حساب آوردن استراتژي پرداخت كه چه معيار موثر بوده و چقدر شما‌را به هدف موردنظرتان نزديك كرده است. از اين قدم استعمال كنيد تا برنامه بلندمدت و دقيق‌تري به دست بياوريد.


همان طور كه مطرح شد با توجه به ميزان درصد پيش‌بيني شده‌ي استفاده افراد در آينده از تلفن‌ ياروهمدم و شبكه‎هاي اجتماعي، يكي‌از موثرترين راه‌هاي فروش محصولات، تجارت اجتماعي مي باشد. در صورتي‌كه براي مقدمه و تقويت استراتژي مديريت شبكه‌هاي اجتماعي خود نياز به ارشادوراهنمايي‌هاي كاربردي داريد، مي‌توانيد با مشاوران ما در تماس باشيد.


برچسب: طراحي اپليكيشن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۵۳:۱۷ توسط:علي پور موضوع:

كسب درآمد از اپليكيشن با درگاه بانكي

 طراحي اپليكيشن كسب درآمد از نرم افزار با درگاه بانكي از طريق هاي معمول و عمده ميباشد. در‌اين نحوه توليدات به طور فيزيكي و ديجيتالي در نرم افزار قرار ميگيرند و بعد از پرداخت آنلاين به وسيله استفاده كننده مي اقتدار با اطمينان از اخذ صحيح و به موقع مبلغ, جنس خويش را براي خريدار فرستاد و يا اين كه لينك و پيوند دانلود كالا مجازي (با هر فرمتي اعم از فيلم، عكس، صوت، فولدر هاي متني و اجرايي و …) را براي وي ارسال كرد.
كسب درآمد با تبليغات كليكيكسب درآمد با تبليغات كليكي در عين بازدهي بالا براي يوزرها آزاردهنده وجود ندارد و يوزرها به راحتي ميتوانند از نرم افزار به كارگيري نمايند. در‌اين طريق از بازاريابي كه به بنر پر اسم و رسم مي‌باشد تبليغات در نوار زير نرم افزار نشان داده ميشود و شما به ازاي هر توشه كليك و چشم شدن تبليغ بوسيله يوزرها درآمد كسب مي‌كنيد. در‌اين طرز گسترش دهندگان علاوه بر معرفي مال يا اين كه سرويس ها، رابطه و جذب مشتري، اطلاع از ايده ها و نقدها يوزرها مي توانند به‌اين چهره درآمدزايي نمايند.


كسب درآمد با پرداخت داخل برنامه‌ايكسب درآمد با پرداخت داخل طرحي از داراي شهرت ترين شيوه هاي كسب درآمد از نرم افزار ميباشد. توسعه و گسترش دهندگان نرم افزار خويش را به طور بدون پول در ماركت ها منتشر مي‌نمايند وكاربران از تجهيزات نرم افزار به صورت معمول استعمال مي‌نمايند فارغ از اينكه خللي در عملكرد نرم افزار توليد شود البته جهت دستيابي به تجهيزات توسعه يافته بايستي حق عضويت پرداخت نمايند و پس از داشتن حق عضويت تا برهه زماني وقتي كه توسعه و گسترش دهنده مشخص و معلوم كرده، مي‌توانند از تجهيزات و سرويس ها نرم افزار به كارگيري نمايند. اين طرز در اكثري از برنامه ها و طولاني تر در نرم افزار هاي آموزشي و بازي ها آيتم استعمال قرار ميگيرد.


برچسب: طراحي اپليكيشن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۶:۵۳ توسط:علي پور موضوع:

اينترنت نرم افزار هاي پيشرونده يا اين كه Progressive Web Apps چه چيزي است ؟!

 طراحي اپليكيشن وب اپليكيشن هاي پيشرونده يا Progressive Web Apps چيست ؟!وب اپليكيشن هاي پيشرونده يا Progressive Web Apps تكنولوژي نوظهوري است كه به كمك آن ميتوان تجربه اپليكيشن هاي حقيقي وواقعي را به مخاطب ارائه كرد بدون آنكه نياز به توسعه و گسترش اپليكيشن هاي پرهزينه و پر دردسر را داشته باشيد! به لطف PWA ميتوان امكانات و قابليت هاي اپليكيشن هاي بومي (مانند اندرويد و ios) را با برروي بستر وب توليد نمود و در عين درحال حاضر ضعف هاي اپليكيشن هاي عمومي مانند هزينه بالاي توسعه و حفظ براي هر سيستم ادله را برطرف نمود در عين وب اپليكيشني ايجاد كه برروي تلفن همراه كاربر هيچ حجم و فضايي را در هنگام نصب اشغال نكند و بهتر است بگوييم فاصله في مابين لمس كاربر تا نصب وب اپليكيشن كمتر از يك‌سري ثانيه خواهد بود!پباده سازي نرم افزار

چرا مي بايست از PWA به كار گيري كنيم ؟!شايد همه ما به خاطر بياوريم كه سالها پيش داشتن يك قالب ريسپانسيو ميتوانست امتيازي گرانبها براي يك تارنما يا فروشگاه اينترنتي باشد البته امروز اساس و شالوده يك تارنما يا دكان اينترنتي است! تكنولوژي «وب اپليكيشن هاي پيشرونده» يا Progressive Web Apps كه به اختصار PWA ناميده ميشوند نيز دقيقا همين منزلت را دارا‌هستند. امروز يك امتياز مهم و گرانبها براي هر وب سايت يا دكان اينترنتي مي باشد و در آينده نزديك نيز هم مبنا و شالوده فروشگاه اينترني خواهد بود!
براي توليد وب اپليكيشن PWA چه پيش نيازهايي نياز مي باشد؟مهمترين قسمت عمل قالب دكان است كه بايستي ريسپانسيو باشد و همچنين براي به كار گيري از همه امكانات وب اپليكيشن بايد اتصال امن SSL برروي دكان ايجاد شود. در اين‌موقعيت‌ بايد كليه فايلها و اطلاعات از نشاني هاي امن (https) فراخواني شوند در غير اين صورت اتصال امن تشخيص داده نميشود.
وب اپليكيشن PWA چه مزايايي دارد؟تكنولوژي PWA از سال 2015 بوسيله گوگل معرفي شده و بيش از 3 الي 4 سال از اين تكنولوژي ميگذرد و در‌اين زمانه نياز هر روز پيشرفت كرده و خوشبختانه اكثر وبسايت هاي مطرح اينك با اين تكنولوژي سازگار هستند و يا اينكه يك نسخه لايت سازگار با اين تكنولوژي ايجاد كرده اند!


برچسب: طراحي اپليكيشن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۴۸:۴۸ توسط:علي پور موضوع: