مرجع مقالات رسمي اپليكيشن مرجع مقالات رسمي اپليكيشن .

مرجع مقالات رسمي اپليكيشن

ساخت اپ موبايل با واقعيت افزوده (AR)

طراحي اپليكيشن 
حقيقت افزوده (Augmented reality) از پيشرفته ترين تكنولوژي هاي قرن 21 ميباشد كه تخت گاز در صنعت تلفن همراه و ايجاد اپ هوشمند جاي خود را پيدا كرده و باعث پيشرفت هاي چشمگير علمي در امر هاي گوناگون شده ميباشد . حقيقت افزوده اين قابليت را به وجود آورده كه عناصر مجازي را به حقيقت اطراف خود طولاني تر نماييم . طبق پباده سازي نرم افزار آمار بيشترين كاربرد اين تكنولوژي به ترتيب در مورد هاي بازي هاي ويدئويي، سرويس ها درماني، مهندسي، رويدادهاي زنده، سرگرمي، املاك و فروشگاهي هست .


پيروزيچشمگير اپ سرگرمي با به كارگيري از تكنولوژي واقعيت افزوده موفقيت زياد اپليكيشن Pokemon Go در يك‌سري سال پيشين سبب شده ميباشد اكثري از صاحبان كسب و كارها براي مقدمه يك استارت آپ در مسئله سرگرمي و بازي در‌پي استعمال از تكنولوژي AR در ايجاد اپ مورد حيث باشند . حقيقت افزوده، مسافت دربين دنياي مجازي و معاش حقيقي و واقعي كاربران را با ارتقا خواص تعاملي نرم افزار و بهبود عملكرد آن كاهش داده هست .


ساختاپ فروشگاهي با واقعيت افزوده (AR) با به كارگيري از تكنولوژي AR در ساخت اپ فروشگاهي به مشتريان خود اين قابليت و امكان را مي دهيد كه گونه هاي سه بعدي توليدها را با مقياس حقيقي و واقعي و به راحتي در فضاي موردنظر آزمون كرده و آنگاه تصميم قطعي را براي خريد بگيرند . ساخت نرم افزار فروشگاهي با حقيقت افزوده علاوه بر جذابيت هاي تصويري، به استفاده كننده احساس اطمينان و اعتماد بيشتري را نسبت به نرم افزار و كالاهاي فروشي مي‌دهد .


توليدنرم افزار دكوراسيون با AR ايجاد اپليكيشن چينش با AR از دوست داستني ترين و پركابردترين نظرها در بازار تجارت الكترونيك ميباشد . درين اپليكيشن ها مي بضاعت نمونه هاي سه بعدي وسايل را در گوشه و كنار حقيقي منزل چينش كرد و به يك دكوراسيون مطلوب رسيد . از ساير كابرد هاي AR در ايجاد اپ معماري و طراحي داخلي ميتوان به امكان نقشه برداري از فضاي آيتم حيث اشاره كرد . magicplanAr و Amikasa از نمونه هاي برنده دراين مورد ميباشد .


ايدهديدني طراحي اپليكيشن كتابخواني با حقيقت افزوده احتمال داراست براي خيلي هاي اين ايده كه بتوان آمار كتابخواني را با طراحي اپليكيشن موبايل افزايش اعطا كرد، غير حقيقي وواقعي به حيث رسد . البته بازخوردهاي اپليكيشن BooksARalive در گوگل استور نشان داده ميباشد كه با تكنولوژي حقيقت افزوده ميتوان لحاظ يوزرها به خصوص كودكان را به كتابخواني عوض نمود . با پباده سازي نرم افزار كتابخواني، هر كاغذ كتاب به صحنه اي شگفت انگيز از تلفيق حقيقت و تخيل تبديل مي گردد . اپليكيشن شگفتانه از ساير مثال هاي به كارگيري از واقعيت افزوده براي توليد جذابيت كتابخواني در مقام سني كودكان ميباشد كه در دسته اپليكيشن بازي آموزشي قرار مي‌گيرد .


برچسب: طراحي اپليكيشن،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۳۰:۰۴ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :